Jak Schudnąć z Łydek

jak schudnąć z łydek
Wiele kobiet zadaje sobie pytanie jak schudnąć z łydek. Postaram się odpowiedzieć na to pytanie, choć pytanie nie należy do najłatwiejszych.
 

Problem z odchudzaniem łydek

Kobiety mają problem z łydkami, ale zdecydowanie większej części z tych kobiet, tylko i wyłącznie wydaje się, że ma jakiś problem 😉 Nie wiem z czego to wynika ale sporo kobiety bardzo sceptycznie ocenia swoje własne łydki mimo, że są one bardzo w porządku.
 
Nie mniej istnieje parę ćwiczeń i ogólnych zasad, które mogą pomóc w poprawieniu wyglądu łydki. Choć nie jest to taka bardzo prosta sprawa ponieważ łydka to bardzo specyficzny mięsień. Mięsień, który na codzień pracuje setki razy mocniej niż inne mięśnie w ciele. Codziennie po kilka tysięcy razy przenosi ciężar ciała z jednej nogi na drugą nogę.
 
Gdy idziemy na siłownie i ćwiczymy klatkę piersiową to wykonujemy 50 może 100 powtórzeń. Natomiast łydka dzień w dzień tysiące raz zostaje zaangażowana podczas chodzenia. Unosi ciężar naszego ciała a następnie amortyzuje je.
 

Jak schudnąć z łydek – dieta

Nie ma jakieś specyficznej diety na łydki. Wiele razy podkreślam, że tłuszcz z naszego ciała schodzi równomiernie. Więc jeżeli chcemy pozbyć się tłuszczu z łydek to musimy pozbyć się tłuszczu z całego ciała. Im mniej tłuszczu będziesz miała na brzuchu, ramionach i udach tym samym mniej tłuszczu będzie na łydkach. Ogólne porady jak schudnąć są we wpisie jak zrzucić brzuch.
 
Najlepiej tutaj sprawdza się połączenie diety z ćwiczeniami nawet jak nie lubisz ćwiczyć. Ćwiczenia na łydki to tylko 5 minut a mogą pomóc ukształtować mięśnie łydek.
 

Jak schudnąć z łydek – ćwiczenia

Istnieją dwa proste ćwiczenia, które pomogą schudnąć z łydek. Jeżeli ktoś ma bzika na punkcie łydek to może je nawet wykonywać codziennie. Chodź najważniejsza jest tutaj regularność. Jeżeli tylko raz wykonasz to ćwiczenie to nic się nie zmieni. Wykonuj je co najmniej przez 30 dni. Jeżeli podczas wykonywania ćwiczeń czujesz w łydkach palenie to znaczy, że wszystko jest ok 🙂
 
Najłatwiejszym i możliwym do wykonania wszędzie ćwiczeniem na łydki są po prostu wspięcia na palce. Stać w lekkim rozkroku, rękoma oprzyj się o ścianę i wykonaj 20 wspięć na place jak najwyżej się da. Następnie złącz stopy, jedną z nich lekko unieś tak by ciężar ciała opierał się tylko na jeden nodze i na tej nodze wykonaj 10 wspięć. Następnie zamień nogi i wykonaj 10 wspięć na drugiej nodze. To była jedna seria. Odpocznij chwile i wykonaj 3 takie serie.
 
Drugim ćwiczeniem jest po prostu lekkie podskakiwanie. Podskakujemy na 10 cm tylko z łydki. Nie angażujemy mięśni ud, na trochę sztywnych nogach podskakujemy tak by leciutko oderwać łydki od podłogi. Wykonaj 50 takich podskoków odpocznij chwilę i wykonaj ponownie 50 podskoków.

 

 

Jeżeli masz pytania jak schudnąć z łydek zostaw je w komentarzach

3 komentarzy

  1. Czy te ćwiczenia nie sprawią, że mięśnie trójgłowe się rozbudują i łydka powiększy swój obwód?

    1. To co robiłaś do tej pory doprowadziło do tego jak łydki wyglądają. Ćwiczenia na 100 % nic nie pogorszą, a mogą jedynie pomóc.

  2. Przecież podskoki i wspinanie na palce spowoduje rozrost tkanki mięśniowej, być może niewielki, ale w przypadku łydek każdy centymetr robi wizualnie dużą różnicę. Na zmniejszenie obwodu łydki poleciłabym raczej porządne rozciąganie, na spalenie tłuszczu cardio – szybki chód, taniec, pływanie.

Dodaj komentarz