Jak Zrzucić Brzuch – 7 Sposobów

jak zrzucić brzuch
Jak zrzucić brzuch i pozbyć się oponki. Kilka najszybszych i skutecznych sposobów jak sprawić aby zmniejszyć obwód w pasie i pozbyć się niechcianego brzucha.
 

Jak zrzucić brzuch

Mogłoby się wydawać, że najlepszym sposobem jak zrzucić brzuch jest robienie brzuszków lub 6 weidera. Jednak tłuszczu nie da się spalić miejscowo, czyli tylko z brzucha. Musimy zmniejszyć ogólny poziom tłuszczu w organizmie a spowoduje to również utratę tłuszczu na brzuchu.
 

Jak zrzucić brzuch: zamień słodycze na warzywa

Wiem, że nie tak łatwo jest przestać jeść słodycze. Dzieje się tak dlatego, że organizm przyzwyczajony jest to podjadania przekąsek. Organizm naciska nas żebyśmy coś podjedli więc sięgamy po słodkie. Zamieniając słodycze na warzywa można niejako oszukać organizm. Dostaje on coś do zjedzenia, więc na jakiś czas odpuści nam chęć podjadania. Moim ulubionym warzywem do podjadania jest surowa marchew. Kupuję kilogram i starcza mi na kilka dni. Nie ma praktycznie żadnych kalorii, a możesz pogryźć niczym batonika
 

Jak zrzucić brzuch: zamiast coli pij wodę

Tony cukry które pochłaniamy pochodzą właśnie ze słodkich napoi. Każda ich łyżeczka odkłada się niestety na naszym brzuchu. Zastąp colę wodą. Najlepiej się sprawdza woda smakowa, mamy wtedy poczucie, że nie tylko wlewamy coś do naszego organizmu ale ma to również jakiś smak. Nie mówię tu o kupnych wodach, możesz łatwo sam zrobić własną wodę smakową. Obierz jabłko i pokrój na części, włóż to do litrowego słoika i zalej wodą. Odczekaj minimum 3h. Masz wodę jabłkową z dużą zawartością witamin.
 

Jak zrzucić brzuch: nie jedz do pełna

Jemy, jemy, jemy aż do pełna a później nie możemy się ruszać, bo jesteśmy aż ociężali z przejdzenia. Mózg potrzebuje ok 20 minut zanim otrzyma sygnał z żołądka, że jest pełny. Czyli gdy jesteśmy już najedzeni nasze ciało zareaguje dopiero na tę informację za 20 minut. Przez ten czas zdążymy jeszcze wepchnąć w siebie kilka porcji, które odłożą się w brzuchu. Często zostaje na talerzu kilka kęsów, a my czujemy się już pełni. Tak naprawdę odczuwamy moment sprzed 20 min. Niestety większość z nas wepchnie jeszcze te kilka kęsów mimo, że jesteśmy totalnie przejedzeni.

 

Jak zrzucić brzuch: 30 minutowy spacer dziennie

30 minut żwawego spaceru to 200 spalonych kalorii. Wiem wiem, komu by się chciało 30 minut spacerować. Ale wystarczy to rozłożyć na dwie części. 15 minut spacerem do pracy i 15 minut z pracy. Wystarczy wysiąść dwa przystanki wcześniej. Czy 200 kalorii to dużo? Niby nie, ale 7 razy w tygodniu to już 1400 kalorii!! A to robi ogromną różnicę!
 

Jak zrzucić brzuch: wybierz schody

Możesz trwale zrzucić brzuch jednak musisz wprowadzić do swojego życia pewne nawyki. Jednym z nich jest wybór schodów zamiast windy. Tak tak. Nie znam nikogo, komu parę schodów do góry i w dół by zaszkodziło. Natomiast tym co pomogło jest wielu. Trwale wyeliminuj windę ze swojego życia.
 

Jak zrzucić brzuch: znajdź towarzysza

I nie mówię tego w kontekście ćwiczeń na siłowni. Jeżeli nie lubisz siłowni, to pod żadnym pozorem tam nie chodź. Ja nie lubię koszykówki i jak ktoś mi proponuję pograć to od razu jestem chory i mam 1000 wymówek. Zapomnij o katowaniu się. Wybierz to co sprawia ci przyjemność. Siatkówka, squash, rolki, sporty walki, taniec, zumba, wspinaczka, balet, frisby, joga, piłka nożna.. cokolwiek. Weź kumpla / koleżankę i ustal stałą godzinę spotkań co tydzień, wtedy nie będziesz miał wymówek, że ci się nie chce i że nie możesz.
 

Jak zrzucić brzuch: 5 minutowy trening HIIT

Jest to jedna z najlepszych metod jak szybko zrzucić brzuch. Taki trening przyśpiesza metabolizm, powoduje maksymalne spalanie tłuszczu oraz wydzielana jest noradrenalina, która odpowiada za spalanie tkanki tłuszczowej od wewnątrz organizmu. Trening HIIT jest treningiem, który wykonujemy przez kilka minut przy zaangażowaniu wszystkich mięśni ciała.
 
Jakiś czas temu, gdy próbowałem przybrać kilka kilogramów jadłem tonę słodyczy dziennie jednak mój sześciopak w ogóle się nie zmieniał. W końcu mój znajomy się mnie pyta jak ja to robię, że cały czas wcinam batoniki a mój brzuch wygląda cały czas tak samo i się nie pogarsza. Ja właśnie wykonywałem moją własną wersję treningu HIIT, gdzie połączyłem trening wszystkich mięśni ciała z naciskiem na treningiem mięśni brzucha.

 

 


Tagi: jak zrzucić brzuch, jak szybko zrzucić brzuch


 
A jakie jest Twoje zdanie na ten temat? Cieszę się na każdy komentarz. Jak chcesz możesz się podzielić swoim sposobem na zgubienie brzucha.

14 komentarzy

  1. to jest mój odwieczny problem – w pewnych partiach ciała (głównie właśnie brzuch) chciałabym schudnąć, w innych wolałabym przytyć lub pozostawić je takimi jakie są… wiec nie mogę się ani odchudzać, ani tyć 😉
    Do powyższej listy stosuje się niemal w całości. jedynie z niejedzeniem do pełna miałabym problem, bo lubię uczucie sytości czy nawet lekkiego przejedzenia :/

  2. Wszystko fajnie, ale brakuje najważniejszego, czyli jeśli chce się schudnąć trzeba mieć deficyt kaloryczny, inaczej nic z tego. Kalorie spalane muszą przewyższać kalorie spożywane. Wtedy organizm ma motywacje do sięgnięcia do zapasów tłuszczu… co skutkuje spadkiem wagi.

    Elementy, które wymieniłeś są składowymi powyższego równania i pomagają w odchudzaniu, ale nie są konieczne. Wcale nie trzeba zamieniać słodyczy i gazowanych napojów na warzywa i wodę. Czy dodawać aktywność fizyczną. To oczywiście wartościowe zmiany, ale nie są konieczne. Jeśli będzie mniej kalorii niż zużywa organizm to choćby jeść tylko fast foody i tak waga poleci.

  3. W tymi napojami gazowanymi to prawda. Ostatnio oglądałem filmik co
    zostaje z Coli po odparowniu… Polecam obejrzeć, działa na wyobraźnie

    1. Też go widziałem. Masakryczna ilość cukru..

  4. Bardzo mi się podoba, że położyłeś nacisk na to co można i nie można jeść. Bardzo dużo osób nie zdaje sobie sprawy, że jednak 70% sukcesu to dobra dieta. I to, że można zmienić parę codziennych nawyków dla niektórych to też będzie cenną wskazówką.
    Pozdrawiam.

  5. Brzuch to też moje oczko w głowie – nie zależy mi na żadnych kaloryferach, po prostu nie chcę wyglądać jak w 5 miesiącu ciąży! I wiesz co? Stwierdziłam, że to też kwestia tego, co jemy. Po niektórych posiłkach brzuch zaokrąkla sięjak piłka. Każdy musi to u siebie zaobsrwować, u mnie to nabiał i pieczywo 🙂

  6. Ciekawe sposoby :). Chętnie przeczytam więcej takich wpisów.

  7. Proste, przejrzyste zasady, a jak brzuchów ludzie nie zrzucają to nie zrzucają. Chyba są zbyt niecierpliwi. 🙂

  8. Rozsądne są re rady. Bardzo silnie osadzone w doświadczeniu, także moim. To co mówisz potwierdza, dlaczego nieraz wcale nie przejmuję się brzuchem, a on sam „się robi” i w lustrze wygląda całkiem całkiem, aż się dziwię. Innym razem wiele zachodu i wysiłku kosztuje, i tak krótkotrwały, efekt.

  9. Świetny art., wiele pożytecznych wskazówek, które na pewno trzeba wziąć pod uwagę.

  10. Wytrwałości w tym wszystkim trzeba, dużo wytrwałości 🙂

  11. Trzeba się za siebie wziąć!

  12. Zgubienie brzucha jest niesamowicie trudne, ja od dwóch lat chodzę na fitness, na zjęcia typu tabata, jem nie dużo i zdrowo, nie piję żadnych napojów gazowanych (może raz w miesiącu kilka piw ze znajomymi), słodzę tylko kawę rano, w sumie nie piję nic innego, niż wodę i tę jedną kawę, czasem zjem jakieś ciasto w gościach, ale to też nie częściej niż raz w miesiącu, od czasu do czasu również biegam. I ogólnie cała moja sylwetka wygląda raczej dobrze, ale buch jest mimo wszystko 🙁

Dodaj komentarz