Co Wypić Wieczorem By Łatwiej Zasnąć – 2 Triki

lepszy sen
Kładziesz się do łóżka i nie możesz zasnąć? Sposobów na łatwiejsze zasypianie jest mnóstwo jednak w tym wpisie skupie się na dwóch napojach pomagających sprawniej zasnąć.
 

Nocna herbatka

Nocna herbatka uspokajająca. To taka klasyka na dobranoc. Herbata rumiankowa czy herbata miętowa. Mają one działanie uspokajające i relaksujące. W sam raz by się wyciszyć i łatwiej zasnąć. Najlepiej wypić je około godzinę przed snem. Dodatkowo herbata rumiankowa ma inną ciekawą właściwość – pomaga pozbyć się nadmiaru estrogenu. Więcej o estrogenie pisałem w poprzednim wpisie: 5 Sposobów Na Obniżenie Estrogenu. Herbata rumiankowa pomaga pozbyć się nadmiaru estrogenu oraz zwalcza naleciałości z pestycydów i innej chemii, którą spożyliśmy w ciągu dnia.
 

Syrop wiśniowy / wiśnie

Wiśnie zawierają melatoninę – hormon odpowiedzialny za regulację snu. Jeżeli dostarczymy melatoninę do naszego organizmu spowoduje ona łatwiejsze zasypianie oraz lepszej jakości sen. Skąd brać wiśnie o każdej porze roku? W sklepach ze zdrową żywnością lub w większych hipermarketach można kupić mrożone najczęściej pół kilowe opakowania wiśni. Na około godzinę przed snem należy spożyć garść wiśni lub wrzucić je do wieczornego koktajlu.
 
Alternatywą dla wiśni może być skoncentrowany syrop/sok wiśniowy. Tylko tutaj uwaga. Nie ma to być taki zwykły syrop ze sklepu, bo zawiera on mnóstwo syropu glukozowo-fruktozowego i cukru. Ma być to syrop z oznaczeniem BIO lub podobnym, gdzie w składzie są tylko dwa składniki: sok z wiśni i cukier trzcinowy. Łyżkę takiego syropu przed spaniem rozcieńczamy z wodą lub możemy dodać do herbaty.
 
Z badań wynika, że spożywanie łyżki syropu wiśniowego wydłuża długość snu o 25 minut (skraca zasypianie) oraz o 6 % poprawia jakość snu czyli sprawia, że czujemy się bardziej wypoczęci.


Jak Szybko Schudnąć? Jak Zrzucić Brzuch?
Jak Być Pięknym, Wysportowanym i Zdrowym?
Ponad 300 Skutecznych Trików i Porad!





Dodaj komentarz