Jak Stracić Kilka Kilo Nie Robiąc Praktycznie Nic

dieta
Fakty i Mity. Fałsz czy Prawda? Zastanawiasz się czy to możliwe? Mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Tak to możliwe.

 

Dieta Cud – Skuteczna!

Wiele osób chcących zrzucić w ekspresowym tempie wagę stosują diety cud i praktycznie nic nie jedzą. Czy jest to skuteczne? Muszę Ci powiedzieć… jak najbardziej! Jeżeli chcesz szybko schudnąć przestań jeść i bądź tylko na sałacie i samej wodzie. gwarantuje Ci, że spokojnie w tydzień zrzucisz 5 kg. I mówię serio, gwarantuje Ci, że stracisz 5 kg.
 
A byłym zapomniał, gwarantuje Ci także, że po takim tygodniu dopadnie Cię taki efekt jo-jo, że w ciągu kolejnego tygodnia przybierzesz 10 kg. Zamiast zapewnić sobie -5 kg, dołożysz sobie jak nic +5kg.
 

Jedź częściej by zrzucić wagę

Więc jak stracić kilka kilo jedząc cały czas to samo? Wystarczy jeść częściej. Nie więcej, ale częściej. Obecnie większość odżywia się tak: śniadanie, obiad, kolacja. Nie ma to jednak dobrego wpływu na na nasz organizm. Albo niektóre osoby w ogóle nie jadają śniadań. Ich schemat odżywiania wygląda tak: obiad, kolacja. FATALNIE!
 
Nasz organizm jest tak zaprojektowany, że najlepiej funkcjonuje, gdy otrzymuje małe dawki pożywienia w odstępach 2-3 godzinnych. Jedząc śniadanie o 7, a następnie obiad o 16 mamy aż 9 godzin przerwy między posiłkami. Nie wpływa to korzystnie na organizm, nie jest on pewny czy otrzyma następną dawkę pokarmu i zamiast spalać zjedzony pokarm zacznie go odkładać na trudniejsze czasy. Przez co spowalnia się przemiana materii i uzyskujemy odwrotny efekt od zamierzonego. Chcieliśmy zaoszczędzić kalorii, ale organizm przez to się zamulił i nie spalił tych, które zjedliśmy.
 
Spożywanie posiłków co 2-3h powoduje, że organizm pracuje cały czas na wysokich obrotach. Metabolizm, przemiana energii cały czas funkcjonuje prawidłowo i na bieżąco spala zjedzone kalorie, nie magazynując nic na później.
 

Odżywiaj się co 3 godziny

Nie mówię, że masz jeść więcej, po prostu podziel sobie jedzenie. Śniadanie, które normalnie spożywasz podziel na dwie, a nawet na trzy porcje. O 7 zjedz pierwszą część, o 10 zjedz drugą część, o 13 zjedź trzecią część. Jest to najbardziej optymalne zestawienie.
 
Zastosuj to w praktyce, a efekty Cię zaskoczą. Nie musisz zrobić nic, nie musisz ograniczać w ogóle jedzenia czy zmieniać czegokolwiek, po prostu jedź częściej.



Jak Zbudować Mięśnie? Jak Się Odchudzać? Jak Być Pięknym, Wysportowanym i Zdrowym? Ponad 300 Skutecznych Trików i Porad!



 

1 komentarz

  1. Ja jestem na diecie, dużo biegam i tez ćwiczę na siłowni. Do tego popijam jeszcze suplement diety slim coffee.

Dodaj komentarz